25 Ocak 2011 Salı


Sabah kalkamaya çalışırken öğleden sonra uyanarak güne başladım.
Kalktım.
Bir duş aldım.
Dışarı çıktım.
Bankada 20 tl vardı.
İleriyi düşünerek 10 tl çektim.
Biliyordum hepsini çeksem harcayacaktım.
7 tl verip uzun marlboro aldım.
Winston yetmiyordu artık.
Daha ağırdır sandım.
Yanıldım.
En azından içmediğin sürece bitmiyor.
Ödevler sırtımda duruyor.
Yapmıyorum.
Karakalem saçmalıyorum.
Sons of anarchynin 3. sezonuna ulaştım.
Bir yandan da spartacus yükleniyor.
Bir dakika ondan bir dakika bundan izliyorum.
Dün kurufasülye yaptım.
Suyunu fazla koymuşum tanelerini bulamıyorum.
Olsun, yinede yanına turşu ve yoğurt koydum.
Kendimi kandırıp yedim.
Pilav yapmaya üşendim.
Zaten 1e 1 buçuk kuralına da inanmıyorum.
Fincanın dibinde kahve kalmış.
Hepsini içmeden birazını bırakınca dibi yapış yapış kıvama gelmiyor.
Bir kaç gün daha dayanabilir.
Tracklist yaptım bi de.
Regina spektor, maria mena, the dresden dolls.
Bir ara çamaşır yıkamalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Stranger